اینترنت با Gprs ایرانسل با صرفه تر از اینترنت تلفنی و ای دی اس ال

اینترنت با Gprs ایرانسل با صرفه تر از اینترنت تلفنی و ای دی اس ال

امروزه بایشرفت تکنولوژی مردم رو به استفاده از فناوری های برتر میروند که یکی از آنها اینترنت است، در کشور ما برای استفاده از این فناوری چندین راه وجود دارد که به آن می پردازیم
1- استفاده از دایل آپ یعنی شما با خرید یک مودم و استفاده از سیم دو رشته ای به پریز تلفن کانکت شده و از اینترنت استفاده میکنید که به نظر خود بنده این سیستم از عصر دقیانوس هست  و سرعتش آدم را عاصی میکند درسته اسمش 56 کیلوبیت هست و باید سرعت دانلودش 7 کیلوبایت باشه ولی عملا چنین نیست و در بیشتر موارد سرعت دانلود روی 2 کیلوبایت سیر میکند و مشکل اشغالی تلفن هم هست.
2- استفاده از ADSL : این گزینه هم با توجه به روش قبل قابل هضم هست و بهترین حالتش اینه که شما یک دستگاه مودم خریداری کرده که قیمت آن حدودا بین سی الی پنجاه هزار تومان هست و با یک شرکت قرارداد می بندید و ماهیانه حداقل 7500 تومان با سرعت 128 کیلوبیت (16 کیلو بایت دانلود) و ترافیک یک گیگ می باشد.
3- استفاده از اینترنت بی سیم وایرلس که می توان گفت مانند حالت قبل می باشد و بی سیم بودن آن دلیل بر جابجایی آسان آن نیست چون دستگاه گیرنده وایرلس مانند دیش ماهواره می باشد .
4-فناوری وایمکس که جدیدا در ایران راه اندازی شده است و هزینه آن از ماهی 30 هزار تومان هست به بالا و البته قابل حمل نیز می باشد.

اما در اینجا می خواهیم روشی را برای دسترسی به اینترنت برایتان شرح دهیم که شاید کمتر کسی از آن اطلاع داشته باشد
استفاده از Gprs ایرانسل:
وسایل مورد نیاز :
 1- یک عدد گوشی نوکیا با قابلیت Gprs یا web  که در اکثر گوشی های نوکیا وجود دارد  میتوانید لیست این نوع گوشی را در اینجا ببیند
2- یک خط ایرانسل که دائمی یا اعتباری بودن آن مهم نیست
3- کابل usb رابط گوشی و کامپیوتر +
4-نرم افزار Nokia PC Suite که باید یا در جعبه گوشی باشد یا هنگام خرید کابل رابط از فروشنده تحویل بگیرید. +

روش استفاده :
شما با توجه به نیازتان از اینترنت باید یک  گوشی خود را شارژ پولی نموده (کارت شارژ) و یکی از دو کد زیر را وارد نمایید:
حالت اول : دانلود نامحدود - سرعت دانلود 20 کیلو بایت - مدت استفاده یک ماه  - مبلغ ده هزار تومان
کد (خط های دائمی):   #3*1*7*3*130*
کد (خط های اعتباری): #3*2*7*3*140*

حالت دوم: دانلود نامحدود - سرعت دانلود 20 کیلو بایت - مدت استفاده یک ماه به جز شب ها از ساعت 23 تا 6 صبح و کل روزهای پنجشنبه و جمعه  - مبلغ سه هزار تومان

کد (خط های دائمی):   #4*1*7*3*130*
کد (خط های اعتباری): #4*2*7*3*140*

بعد نرم افزار Nokia PC Suite را اجرا نموده و روی گزینه Connect to the internet کلیک کرده و از اینترنت به راحتی استفاده نمایید.
نکته : در مورد وسایل مورد نیاز چنانچه شما از نوت بوک هایی که سیم کارت میخورد استفاده میکنید دیگر به وسایل بند 1و3و4 نیازی ندارید.

حال خودتان قضاوت کنید در بین حالات بالا کدامیک بهتر است.



نظرات شما عزیزان:

مهدی میرخوشخو
ساعت13:02---6 آبان 1389
خیلی خوبه پسردائیم تو زاهدان استفاده میکنه میگه تا 70 !!!! کی دانلود داره ولی من باور نکردم حالا که شما میگی دام کم کم باور میکنم . من نوت بوک دارم اگه بخوام سیم کارت خوان تهیه کنم از کجا میشه اگه معرفی کنی ممنون میشم هر جاش مهم نیست ! ممنون ، با تشکر به وبلاگم سر بزن
پاسخ:ببين عزيزم اصلا نياز به سيم كارت خوان نداري يه پي سي سوئيت نصب كن مخصوص همون مبايل باشه رو و بعدش با بلوتوس يا كابل ميتوني به اينترنت كانكت شي به همين راحتي.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 11 / 7 / 1389برچسب:منبع:رايانگيگ, ] [ 11 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]