استاد بیامدی و من از خود به در شدم!!!

استاد بیامدی و من از خود به در شدم!!!

استاد بیامدی و من از خود به در شدم

گویا به درس مسخره مشتاق تر شدم

هروقت که گفتی تو برایم ز خشم خود

در دل بگفتم که وای،خاکم به سر شدم

چه دهی جواب ایزد را تو در روز حساب

از بس ز ظلم های تو من خون جگر شدم

آنقدر که نمره عطا شد به دختران

افسوس میخورم که چرا من پسر شدم

سید زبان تو سه واحد دهد به باد

آری کنون به سان چهار پای خر شدم

من بچه مثبت و پسر خوب بوده ام

دیدی برای جلب توجه چه شر شدم؟



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت14:03---27 اسفند 1391
سلام وب خوبی داری خواستین لینک کنیدمنو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 16 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]