محافظت از فلش مموری ها در مقابل ویروس ها

محافظت از فلش مموری ها در مقابل ویروس ها

 بسیاری از فلش مموری هایی که وارد بازار می شوند به سادگی دچار ویروس ها و برنامه های مخرب کامپیوتری می شوند. یک فلش مموری چگونه ویروسی می شود؟

 

جواب ساده است هنگامی که ویروس به فلش دسترسی پیدا می کند و برنامه مورد نظر را روی فلش می نویسد و منتقل می نماید..
اکنون اگر شما بتوانید کاری کنید که به صورت موقت نوشتن اطلاعات روی فلش غیرفعال شود راهی برای نفوذ ویروس نخواهد بود ولی چگونه؟

با این برنامه کم حجم هیچ برنامه و یا برنامه مخربی نمیتواند وارد فلش مموری شما شود مگه اینکه این برنامه را بصورت دستی غیر فعال کنید حتی وقتی این برنامه روی فلش مموری شما نشت حتی وقتی روی فایلی کلیک راست کنید گزینه دلت وجود نخواهد داشت؟؟ یعنی نمیشه فایلی را هم حذف کرد. 

برای این کار برنامه ای معرفی می کنم و آموزش می دهم که دیگر فلش مموری های شما دچار ویروس نشوند و با خیال راحت از فلش های خود استفاده نمایید.این نرم افزار کاملا رایگان می باشد و حجم فوق العاده کمی نیز دارد  و با تمامی ویندوز ها سازگار می باشد.



نام این برنامه USBWriteProtect است که شما ایتاد از لینکهای زیر انرا دانلود و اجرا کنید

 

بعد از دانلود و نصب ، برنامه به صورت زیر ظاهر می شود:

قبل از اینکه روی گزینه apply کلیک نمایید فلش مموری را به رایانه متصل نمایید.

سپس گزینه Enable Write Protect را انتخاب نمایید و الان apply نمایید.

در آخر روی گزینه close کلیک نمایید . اگر شما سعی در ساخت یک پرونده جدید در فلش مموری خود نمایید پیامی برای شما ظاهر خواهد شد که به شما اطلاع می دهد از فلش مموری شما در مقابل نوشتن محافظت شده است. به تصویر زیر توجه نمایید:

امکان مناسب دیگری نیز این برنامه دارد. وارد مسیر و دایرکتوری فلش مموری خود شوید و با راست کلیک سعی نمایید فایلی را حذف نمایید. بله درست متوجه شده اید این گزینه در دسترس نخواهد بود. حتی با کمک کیبرد هم نمی توانید محتوای فلش را حذف نمایید.

 

نکته آخر که باید بگم این است که این برنامه کم حجم می تواند روی فلش شما بشنید و با خیال راحت آنرا به هر رایانه ای می خواهید وصل نمایید. این برنامه به صورت اتوماتیک اجرا می شوند و نمی گذارد ویروس های احتمالی سیستم در فایل های شما تغییری ایجاد کند.

 دانلودهUSBWriteProtect بصورت مستقیم از سرور Dropbox

دانلود USBWriteProtectاز سرورrapidshare

دانلود USBWriteProtect از سرورturboshare

 پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 18 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]