روانشناسی شخصیت با میوه ها؟

روانشناسی شخصیت با میوه ها؟

آیا می دانید كه می توانید از روی میوه انتخاب شده شخصیت آدم ها را بشناسید و بر اساس میوه های مورد نظر بگویید كه شرایط روحی روانی اشخاص مختلف چگونه است؟پس میوه دلخواه خود را انتخاب كنید و به راز های شخصیتی خود و دوستانتان پی ببرید.

پرتقال

اگر پرتقال میوه محبوب شما است. شما آدمی پر قدرت و بسیار صبورید و دوست دارید كارها را به آرامی و با متانت اما در عین حال با درایت كامل و جسارت به انجام برسانید.سخت كوش و پر تلاش و كمی خجالتی هستید اما در دوستی می توان به شما اعتماد كرد . شما دوستان خود را به دقت انتخاب می كنید و با تمام وجود به آن عشق می ورزید.

سیب

چنانچه سیب میوه محبوب شماست شما فردی اسراف كار و بسیار رك گو و صریح اللهجه هستید.اگر چه ممكن است بهترین سازمان دهنده و مدیر نباشید اما می توانید رهبر یك تیم كوچك باشید كه با تلاش زیاد تیم را به موفقیت می رسانید.در بیشتر موقیت ها می توانید به سرعت و به درستی تصمیم بگیرید. شما از سفر های كوتاه و غیر منتظره لذت می برید.زمانی كه با شریك زندگی خود به سر میبرید جذاب و خونگرم به نظر می آیید و به شدت عاشق"زندگی"به مفهوم واقعی آن هستید.

آناناس

بسیار سریع تصمیم می گیرید و سریعتر از آن عمل می كنید.در تغییر شغل و خطر كردن در زمینه های اجتماعی شجاع و بی باك هستید.شما دارای یك توانایی استثنایی در مدیریت می باشید و نمی گذارید كار روی دستتان بماند.دست دارید مورد اعتماد دیگران باشید.معمولا خیلی سریع با دیگران ارتباط دوستانه بر قرار نمی كنید ولی به محض انجام آن دوستتان را برای همیشه برای خودتان نگاه می داریدبندرت به دنبال زندگی رمانتیك میرویدو شریك شماغالبا به واسطه این صفات ممتاز تحت تاثیرتان قرار می گیرداما از توانایی شما در نشان دادن این احساسات نا امید است.

موز

عاشقان موز افرادی دوست داشتنی آرام گرم و طبیعتا با احساس هستند.شما غالبا از نداشتن اعتماد به نفس و خجالتی بودن در رنج هستید. دیگران غالبا از طبع آرام و شیرینتان سؤ استفاده كرده و سعی می كنندبه این وسیله برای خود موقعیت های جالب را رقم بزنند.عاشق شریك زندگی خود در تمام زمینه ها هستید واین عشق به خاطر زیبای جسمی و روحی اوست.به خاطر روشی كه داری روابط شما با او همواره در یك هماهنگی كامل است.

نارگیل

شما دوستاران این میوه سنگین و كمیاب افرادی جدی با فكر و شعور هستید.از روابط اجتماعی لذت می برید و بویژه روی همراهان و دوستان خود حساسیت خاصی دارید.ممكن است كمی خود خواه به نظر بیایید اما لزوما چنین صفتی در شما بر جسته نمی شود.. شما فردی سریع الانتقال آگاه و گوش به زنگ هستید و دیگران مطمئن هستند كه در زمینه شغلی همیشه در بالا ترین رده قرار داشته و به بهترین نحو كارها را انجام میدهید.شما نیاز به شریك عاقلی داشته و عقل و احساس را با هم در این مسئله دخالت می دهید.

انبه

اگر انبه را دوست دارید به راحتی می شود به شما اتكا كرد.شخصی هستید با ایده های روشن و غالبا درست و اثر گذار. از این كه درگیر مسائلی بشوید كه نیاز به تلاش ذهنی شدید دارد لذت می برید و با شریك خود به ملایمت و آرامی رفتار می كنید.سعی می كنید با زندگی خود بسازید و چنانچه نیاز به قوی بودن را احساس می كنید آن را در جایی دیگر می جویید.

گیلاس

چنانچه گیلاس میوه محبوب شماست زندگی همیشه به شیرینی كه در نظر دارید خود را به شما نشان نمی دهد.فراز و فرود در زندگیتان زیاد است.بویژه در موقعیت های حرفه ای و كاری. شما همیشه و در هر پروژه ایكمی پول به دست می آورید و نه به مقدار زیاد.ذهنی فعال و خلاق داشته و غالبا به دنبال چیزهای نو هسید.شما شریكی صمیمی و وفادرا هستیداما اثر گذاشتن بر احساسات شما كار ساده ای نیست. خانه تان برای شما به منزله بهشت است و هیچ چیزی را بیشتر از این دوست نداریدكه در منزل باشید و دوستان افراد خانواده و آشنایان شما را دوره كنند.

انگور سیاه

به طور كلی آدمی مودب و خوشرو هستید اما گاهی اوقات سریع و به شدت عصبانی می شوید هر چند به همان سرعت عصبانیت شما فرو كش می كند.از زیبایی ها به هر شكل كه باشند لذت میبرید.بسیار محبوب و مورد علاقه دیگران هستید و این محبوبیت به علت طبیعت گرم شماست.شور و شوق فراوانی به زندگی دارید و از هر كای كه می كنید لذت میبرید اعم از لباس پوشیدن خوردن و خوابیدن. شریك شما باید در تمام شور و علاقه شما سهیم باشد تا بتواند از همه آن چه كه به او می دهید لذت ببرد.

هلو

درست مانند هلو شما از عصاره زندگی لذت می برید. فردی رك گو و صریح اللهجه بوده و روشی دوستانه دارید و این نكات به جذابیت روحتان می افزاید.در بخشش و فراموش كردن نظیر نداریدو برای دوستی ها ارزش زیادی قائل هستید. حس استقلال طلبی در شما بسیار قوی است و این امر از شما فردی راستگو ساخته است. عاشقی ایده آل صبور صمیمی و یكرنگ هستید.با این حال به هیچ وجه دوست ندارید احساسات خود را در ملا عام بروز دهید.

گلابی

چنانچه فكر خود را معطوف به انجام كاری می كنید می توانید آن را با موفقیت به انجام برسانید.شما دوست دارید كه نتیجه تلاش هایتان را به سرعت ببینید. از انگیزه های مفید ذهنی لذت برده و دنباله رو آن هستید كمی خجالتی به نظر می رسید و در بیان احساسات خود چندان راحت نیستید.

زمانی كه به دنبال شریك زندگی هستید به هوش سرشار دید وسیع و دل دریایی اش بیش از دیگر موارد اهمیت می دهی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 22 / 6 / 1389برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]