کسب درآمد اینترنتی ، واقعیت یا توهم ؟

کسب درآمد اینترنتی ، واقعیت یا توهم ؟

مقدمه :

فرض کنید شما یک تولید کننده هستید . می خواهید اجناس تولیدی خود را به فروش برسانید و برای فروش مطمئناً نیاز به تبلیغات دارید . راه های زیادی برای تبلیغات است . رادیو ، تلویزیون ، روزنامه ، بیلبوردهای تبلیغاتی و . . .

همه این ها روش های مناسبی است ولی ممکن است کمی هزینه بردار باشد . و شاید مخاطب زیادی نداشته باشد . مثلاً وقتی شما روزنامه می خوانید ممکن است زیاد به قسمت تبلیغات توجهی نشان ندهید و اگر سوالی در مورد آن کالا داشته باشید نتوانید به سهولت به فروشنده دسترسی داشته باشید و مشکلاتی از این قبیل باعث عدم رغبت شما به خرید آن کالا شود . پس بهترین روش تبلیغات چیست ؟

 

تبلیغات اینترنتی :

یکی از مردن ترین روش های تبلیغات و فروش از طریق اینترنت است . میلیون ها کاربر اینترنتی هر روز در حال اسفاده و گشت و گذار در این دنیای مجازی هستند و این فرصت مناسبی است که شما کالای خود را به آنها عرضه کنید . شما میتوانید با قرار داردن عکس های متنوع و توضیحات بسیار در مورد کالا کاربران را متمایل به خرید این کالا نمایید . اما این روش خود چندین نوع دارد . مثلاً شما میتوانید تبلیغات خود را در یک وب سایت و یا یک وبلاگ ارائه کنید . یا مشخصات کالای خود را به صورت ایمیل های انبوه به هزاران کاربر بفرستید و یا این کار را به شرکت های تبلیغاتی واگذار نمایید و هزینه ناچیزی بابت تبلیغات به آنها دهید . از جمله سوالاتی که در اینجا پیش می آید این است که کدام روش بهتر است ؟ کدام شرکت ؟ چگونه کالای خود را به فروش برسانم ؟ و . . .

 

کار را یه کاردان بسپارید :

اگر شما وب سایت و وب لاگ ایجاد نموده و در آن به تبلیغ کالای خود بپردازید چه بسا کاربر زیادی به پایگاه اینترنتی شما سر نزنند و سایت شما از بازدید کمی برخوردار باشد . در این روش شما ممکن است هزینه زیادی نپردازید ولی تبلیغ آنچنان زیادی را هم نمی توانید انجام دهید .

اگر بخواهید ایمیل های انبوه به کاربران اینترنتی بفرستید سرورهای سرویس دهنده پست الکترونیکی معمول مانند جی میل و یاهو نامه های شما را به عنوان Spam (هرزنامه) شناسایی کرده و به صورت نامه عادی برای کابر ارسال نمی کنند .

شما با انتخاب یک شرکت مناسب می توانید با صرف هزینه اندک تبلیغات خود را در هزاران سایت و وبلاگ نشان داده و از این بابت خیالتان جمع باشد که کالای شما را هزاران کاربر اینترنتی چندین بار مشاهده خواهند کرد .

 

روش کار سیستم های تبلیغاتی :

همه این ها را گفتیم تا در مورد این شرکت ها با شما صحبت کنیم . شرکت های تبلیغاتی طی قرارداد با فروشندگان کالا متعهد می شوند تبلیغات آنها را به صورت بنرهای تبلیغاتی در وب سایت ها و وبلاگ های عضو این سیستم نمایش دهند و مثلاً برای هر روز ۱۰٫۰۰۰ تومان ( به عنوان مثال ) بگبرند . حال این شرکت از این مقدار ۶۰۰۰ تومان را خود بر میدارد و ۴۰۰۰ تومان را بین کابرانی تقسیم میکند که این تبلیغ را در وبگاه خود قرار می دهند .

روش های پرداخت پورسانت به کاربران هم فرق می کند. روال معمول کار این است که کاریران تبلیغات را در وبگاه خود قرار می دهند . در صورتی که بازدید کننده ها بر روی تبلیغات آن سایت کلیک کنند مقداری پول (مثلاً ۵ تومان ) به حساب کاربری که تبلیغات را قرار داده واریز میشود . در این مزایایی نیز برای کاربرانی که بازدید بالایی دارند نیز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد .

 

سیستم ایرانی و خارحی :

امر تبلیغات بسیار مهم است و شرکتی تبلیغاتی باید از اعتبار و بازدید بالایی برخوردار باشد . شرکت هایی که چند سال از کار آنها می گذرد مطمئن هستند و همکاری با آنها مقرون به صرفه است . اما شرکت های تازه کار نیاز به زمان دارند که به مرور زمان برای خود اعتباری دست و پا کنند .

در این میان شرکت های مختلفی پا به عرصه ظهور گذاشتند و حتی بعضی از آنها شهرت جهانی پیدا کردند . از چند سال پیش در ایران نیز شرکت های اینچنین رو به گسترش نهاد و همانطور که شاهد هستیم روز به روز بر تعداد آنها افزوده میشود . در این بین شرکت هایی کلاهبردار از آب درآمدند و باعث بدبینی کاربران به این سیستم ها شدند و سیستم هایی نیز با پرداخت به موقع پول کاربران اعتماد آنها را جلب نمودند .

آنچه که مهم است و تا بدین جای مقاله به آن رسیدیم لزوم شرکت های تبلیغاتی و صحت کسب درآمد های اینترنی است . اگرچه بعضی از این سیستم ها اقدام به کلاهبرداری نموده و یا سود اندکی در ابتدای کار نصیب کاربران می شود اما به هیچ وجه نمی توان آن را انکار نمود و آین سیستم نوین تبلیغاتی را رد کرد .

البته هر سیستمی مزایا و معایب خودش را دارد و این قبیل سیستم ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند . مثلاً از معایب شرکت های ایرانی می توان به عدم تجربه کافی در این زمینه اشاره کرد ولی از مزایای آن پرداخت به حساب های ایرانی اشاره کرد که این نکته درست از معایب شرکت های خارحی است . این شرکت ها پول پورسانت کاربران با به بانکهای اینترنتی معتبری چون Pay pal و یا Alert pay واریز می کنند که این بانک ها حساب کاربران ایران را مسدود می کنند و کاربران ایرانی برای برداشت وجوه خود باید از شرکت های دیگری که دلار این بانک ها را خرید و فروش می می کنند استفاده کنند .

آنچه مسلم است این است که یک شبه نمی توان ره صد ساله رفت و به درآمد های بالا رسید همه چیز بسته به تلاش و پشتکار و صد البته شانس کاربران دارد که بتوانند با این سیستم ها منطبق شده و درآمد خوبی کسب کنند . ممکن است ماه های درآمد خوبی نداشته باشد ولی کم کم با گزفتن زیر مجموعه و تلاش آنها به درآمد شما نیز افزوده خواهد شد . شرط رسیدن به موفقیت تلاش و اراده و پشتکار است .

حداقل آن این است که شما می توانید هزینه اتصال به اینترنت خود را با صرف چند دقیقه وقت در روز بدست آورید . پس فرصت را از دست ندهید و با همکاری با چندین شرکت تبلیغاتی از ریسک کار بکاهید .

خود من کار با این سیستم ها را از بهار سال ۸۸ شروع کردم . تا اینجای کار حدود ۶۰۰۰۰ تومان از این طریق درآمد داشته ام و البته حساب هایی هم دارم که هنوز به حد نصاب برای برداشت نرسیده است . در این بین به شرکت هایی نیز برخورد داشته ام که کلاهبردار بوده و پورسانت ها را پرداخت ننموده اند ولی این شرکت ها نتوانسته اند باعث سلب اطمینان من از این سیستم ها شوند .

خوبی این کار در این است که شما برای ورود به این سیستم ها نیازی به پرداخت هزینه و پولی ندارید . به سادگی و به رایگان می توانید عضو شده و از امکانات این سیستم ها استفاده نمایید .

در ادامه و در مقالات بعدی چند شرکت ایرانی و خارحی معتبر را به شما معرفی می کنم . . . موفق و پیروز باشید

به نقل از: شهاب الدين رفيعي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 28 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 1 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]