مهران مدیری کارمند وزارت اطلاعات است!

مهران مدیری کارمند وزارت اطلاعات است!

به تازگی فیلم طنز کوتاهی از مهران مدیری در اینترنت منتشر شده است که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان را به سخره گرفته است.

دموی این فیلم طنز کوتاه که برخی سایت ها آنرا "کریسمس ۲۰۱۱" لقب داده اند و عده ای نیز نامهای دیگری را برای آن برگزیده اند، در ۳روز اول بیش از ۱۳۰هزار بازدید‌کننده در یوتیوب داشته است.

برخی خبرها حاکی است که این اثر طنز متعلق به 4 سال پیش می باشد که تا کنون منتشر نشده بود

هرچند این نخستین باری نیست که مهران مدیری، این کارگردان و بازیگر با سابقه ایرانی، ضد انقلاب و برنامه های مضحک آنها را به تمسخر می گیرد امّا اینبار با توجه به حوادث بعد از انتخابات و رو شدن دست عده ای فتنه گر و عناد آنها با اصل نظام و ارزشهای آن، هجمه های سنگینی از جانب ضدانقلاب و فتنه گران علیه مهران مدیری راه اندازی شده است که متاسفانه برخی دیگر از هنرمندان و بازیگران سینما نیز اخیرا این دوران را تجربه کرده اند.

در این گیر و دار برخی مجریان شبکه های ماهواره ای که از دست این کارگردان سینمای ایران بسیار عصبانی شده اند با تحلیل های مختلف سعی کردند به مخاطبان خود بقبولانند که مهران مدیری از کارمندان و حقوق بگیران وزارت اطلاعات است که وظیفه دارد در عرصه سینما فعالیت کند!


لازم بذکر است، فتنه گران و ضدانقلاب که زمانی برای فریب افکار عمومی شعار آزادی بیان و اندیشه سر می دادند، این روزها چنان رسوا و خوار شده اند که شمشیر از رو بسته و هر فردی را که کوچکترین انتقاد و مخالفتی با آنها بنماید، مستحق انواع و اقسام توهین ها و اهانت ها می دانند.

بنابر گزارش ها برخی سایت‌های حمله کننده به مهران مدیری هم‌اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که مهران مدیری چندی پیش نیز تحصن برخی نمایندگان مجلس ششم را در برنامه طنز نقطه‌چین که از صدا و سیما پخش شد به تمسخر گرفته است.



گفتنی است که مهران مدیری بعد از تهیه و تولید مجموعه قهوه تلخ نخستین سری از سی‌دی این مجموعه را به دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور منتخب مردم ایران تقدیم کرد و به همین دلیل شبکه های ضدانقلاب از طرفداران خود خواستند تا مجموعه قهوه تلخ را تحریم کنند! امّا این واکنش آنها نتیجه عکس داد و مردم با رغبت بیشتر از این مجموعه استقبال نمودند تا به سران فتنه و ضدانقلاب هشدار دهند به هیچ وجه حاضر نیستند بازیهای سیاسی را وارد عرصه هنر کنند و طبق نقشه دشمنان و همگام با آنها قدم برداند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 15 / 11 / 1389برچسب:کیوان, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]