دانلود بخشی از فایل ZIP توسط نرم‌افزار IDA

دانلود بخشی از فایل ZIP توسط نرم‌افزار IDA

دانلود بخشی از فایل ZIP توسط نرم‌افزار IDA

HFJXGK می‌نویسد:

نرم‌افزار Internet Download Accelerator (یا اختصاراً IDA)، نام نرم‌افزاری بسیار کاربردی در زمینه‌ی مدیریت دانلودها از اینترنت است. اما می‌توان گفت تاحدودی این نرم‌افزار در سایه‌ی نرم‌افزار محبوب IDM گم شده است و باعث شده است برخی از ویژگی‌های خاص این نرم‌افزار ناشناخته باقی بماند. یکی از این قابلیت‌ها امکان دانلود بخشی از یک فایل ZIP است. به عنوان مثال فرض کنید در اینترنت فایل فشرده‌ای با فرمت ZIP و با حجمی بالا برای دانلود قرار گرفته است که درون آن چندین فایل قرار دارد. اما شما به تمامی فایل‌های موجود در این فایل فشرده احتیاجی ندارید و تنها نیازمند یکی از فایل‌های موجود در آن هستید. در این زمان IDA به کمک شما می‌آید و با استفاده از آن دیگر احتیاجی به دانلود کل فایل فشرده نخواهید داشت. تنها فایل مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و تنها آن فایل دانلود می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم. با استفاده از این ترفند می‌توانید به آسانی پیش از دانلود فایل از محتویات داخل فایل فشرده نیز باخبر شوید.

بدین منظور:


ابتدا (ترفندستان) در حالی که نرم‌افزار Internet Download Accelerator در حالت اجرا است اقدام به دانلود فایل ZIP مورد نظر کنید.


پس از نمایش پنجره‌ی دانلود (Add download) بر روی دکمه‌ی Download later کلیک کنید تا فایل مورد نظر به لیست دانلودها اضافه شود.


اکنون در محیط نرم‌افزار و در لیست دانلودها بر روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده و Get ZIP archive contents را انتخاب کنید.


پنجره‌ای باز خواهد شد که به تحلیل فایل فشرده می‌پردازد و پس از آن پنجره‌ی دیگری به طور خودکار نمایان می‌شود که محتویات فایل فشرده را نمایش می‌دهد.


اکنون کافی است تیک فایل یا فایل‌های مورد نظر خود که قصد دارید از داخل فایل فشرده دانلود شوند را فعال نگاه دارید.


سپس بر روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.


فایل فشرده‌ای شامل فایل‌های که انتخاب کرده بودید دانلود می‌شود.



دقت کنید با این ترفند تنها امکان دانلود محتویات فایل‌های فشرده با فرمت ZIP وجود دارد.


برای دانلود آخرین نسخه این نرم‌افزار می‌توانید به سایت سازنده به آدرس

http://www.westbyte.com/index.phtml?page=download

مراجعه نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 19 / 12 / 1391برچسب:سایت ترفندستان, ] [ 1 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]