باز شعري ديگر از من

باز شعري ديگر از من

عشقي كه مرا ديد و از پشت بخنديد

با گفتن دوستت دارم اين قلب بلرزيد

دستي كه فراموش شد از پشت به من زد

چون چرخ بگشتم به هوايش يار پر زد

او نيست چرا در پي عشق هيچ نگشتم

تنهايي بهانه شد و بي حوصله گشتم

تنهاتر ز خود من خدايم را بديدم

به نزد آن خدا من هزار نعره كشيدم

(( نويسنده شعر: كيوان لاجوردي))

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت1:45---25 اسفند 1392
سلام دوست عزيز خسته نباشي
حتما به ما سر بزن قالباي جديد و قشنگي واست داريم.
درضمن اگه سئو خواستي با بهترين قيمت در خدمتتون هستيم
mohammaddesign.ir
تبادل لينك هم اگه خواستي با ما بكني با اين لينك بطور خودكار تبادل كن:
link.mohammaddesign.ir

اگه خواستي سفارش سئو بدي با تلفن يا ايميل ما تماس بگيريد
Email: info@mohammaddesign.ir
Tell: 09303917244

موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 16 / 12 / 1392برچسب:نويسنده شعر: كيوان لاجوردي, ] [ 1 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]