خطرناك‌ترين كشورها از نظر حملات سايبري

خطرناك‌ترين كشورها از نظر حملات سايبري

 

 

خطرناك‌ترين كشورها از نظر حملات سايبري

 

گزارش جديد موسسه امنيتي AVG نشان مي دهد كه تعداد حملات رايانه اي انجام شده در اين دو كشور به ازاي هر شهروند بسيار بيشتر از ديگر كشورهاي جهان است.

 

افرادي كه در كشورهاي روسيه و تركيه از اينترنت و ديگر شبكه هاي رايانه اي استفاده مي كنند، بيش از ديگر كشورها در معرض حملات آنلاين قرار دارند.

به گزارش فارس به نقل از كامپيوترورلد، گزارش جديد موسسه امنيتي AVG نشان مي دهد كه تعداد حملات رايانه اي انجام شده در اين دو كشور به ازاي هر شهروند بسيار بيشتر از ديگر كشورهاي جهان است.

بر اساس بررسي AVG، از هر 10 كاربر ساكن در تركيه يك نفر در سال 2010 در معرض حملات اينترنتي بوده است. در روسيه هم از هر 14 نفر يكي در معرض اين حملات بوده است.

سومين كشور در اين فهرست ارمنستان است. در ارمنستان از هر 24 كاربر يكي در معرض حملات اينترنتي است. همچنين آذربايجان و بنگلادش هم در رتبه هاي چهارم و پنجم هستند. در ميان كشورهاي خاورميانه عراق خطرناك ترين كشور محسوب مي شود كه در آن از هر 49 كاربر يكي در معرض حمله است.

رتبه هاي دوم و سوم در اين فهرست مربوط به عمان و ايران است. در عمان از هر 54 كاربر يكي و در ايران از هر 55 كاربر يكي در معرض حملات اينترنتي هستند. رتبه هاي بعدي به ازاي يك كاربر از هر 56، 64، 74، 80، 98 ، 110 و 181 كاربر به ترتيب متعلق به كشورهاي يمن، كويت، امارات، اردن، عربستان و سوريه است.

در سرزمين هاي اشغالي فلسطين هم از هر 210 كاربر تنها يكي در معرض خطر حملات اينترنتي است.

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 22 / 6 / 1389برچسب:, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]