پیچیدگی در سرنوشت جسد گمشده یک دختر

پیچیدگی در سرنوشت جسد گمشده یک دختر

پزشکی جنایی با افشای راز جسد گمشده در صحنه مرگ خانوادگی، پلیس را در برابر معمای پیچیده قرار داد. مشخص نیست دختر 13 ساله که با توجه به مدارک باید جسدش در صحنه مرگ مادر و برادر خردسالش بوده باشد، چه سرنوشتی دارد.

پیچیدگی در سرنوشت جسد گمشده یک دختر



 

از ظهر 21 مردادماه سال جاری وقتی به خاطر بوی مشمئزکننده همسایه‌های ساختمانی در باغ فیض پلیس را در جریان گذاشتند راز مرگ هولناک خانواده‌ای در طبقه دوم فاش شد.

زنی 45 ساله به نام «فاطمه» به همراه دختر 13 ساله و پسر 10 ساله‌اش در این خانه زندگی می‌کردند که پلیس با وارد شدن به آنجا در پذیرایی با 2 جسد متعفن روبه‌رو شد که علت مرگ آنان مشخص نبود. دقایقی بعد بازپرس شهریاری نیز پای در صحنه مرموز گذاشت.

آنچه دیده می‌شد خانه‌ای بود که اثاثیه‌اش بسته‌بندی شده و تصور می‌رفت اعضای خانواده قصد جابه‌جایی و اثاث‌کشی را دارند. قفل‌ها سالم بود و مشخص می‌کرد هرکسی اقدام به انتقال اثاثیه‌ها به خارج از آن کرده است آشناست. اتاق‌ها خالی از اثاثیه بود و تنها چند بسته در پذیرایی و نزدیک در ورودی آپارتمان دیده می‌شد که نشان می‌داد کسی به صورت سریالی اقدام به اثاث‌کشی کرده است.

در بررسی‌های میدانی دست‌نوشته‌هایی از مادر خانواده به دست آمد که در پاکت‌نامه‌هایی قرار داده شده و روی هر کدام اسامی یکی از بستگانش دیده می‌شد. فاطمه با دستخط خودش گلایه‌نامه‌هایی نوشته و دیگران را عامل سرنوشت سیاه خود و بچه‌هایش دانسته بود. بازپرس شهریاری در این نامه‌ها دید که فاطمه، عنوان داشته با خوراندن سم به خود و دختر و پسرش اقدام به خودکشی کرده‌اند و همین معمای عجیبی را پیش روی تیم تحقیق قرار داد. در صحنه قتل تنها 2 جسد پیدا شد و چون متعفن بودند تنها می‌شد فهمید که یکی متعلق به پسر خانواده و دیگری متعلق به مادر یا دختر خانواده است.

با دستور بازپرس برای اینکه مشخص شود جسد گمشده زن متعلق به چه کسی است یا کدامیک از اعضای خانواده زنده مانده، اجساد به پزشکی‌قانون انتقال یافتند و متخصصان با اعلام اینکه قربانی همان فاطمه است راز گمشده دختر 13 ساله را پیچید‌ه‌تر کردند. تحقیقات نشان می‌دهد این دختر با وجود کم سن و سال بودن بسیار زیرک بوده است و در قوی‌ترین فرضیه به نظر می‌رسد وی از توطئه خودکشی جان سالم به در برده و خود را ناپدید کرده است. بنا به گزارش خبرنگار «وطن امروز»، تجسس‌ها برای ردیابی زنده یا مرده این دختر ادامه دارد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 30 / 6 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:مهدي, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]